Zwroty

1. Klient będący konsumentem może w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania jakichkolwiek przyczyn, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu.

2. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczy wysłanie przez klienta oświadczenia przed upływem 14 dni. Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia.

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy, określonego rozpoczyna się od dnia dostarczenia produktu klientowi będącemu konsumentem lub wskazanej przez niego osobie trzeciej innej niż przewoźnik.

4. Do produktu powinny być dołączone wszelkie otrzymane wraz z produktem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania i inne dokumenty. Przesyłkę przed nadaniem należy oznaczyć właściwym adresem sprzedawcy, do którego produkt jest zwracany.

5. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

6. Klient wysyła zwracany produkt ponosząc bezpośrednie koszty zwrotu lub dostarcza go osobiście do sklepu stacjonarnego. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem oraz zwrotów do paczkomatów 7. W ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwracanego Produktu, klient otrzymuje zwrot kosztów przy użyciu takich samych metod płatności, jakie były użyte przez klienta lub na podany w oświadczeniu numer rachunku. 8. Produkt wraz z jednoznacznym oświadczeniem, dowodem zakupu należy przesłać na adres sklepu stacjonarnego. Prosimy nie owijaj oryginalnych opakowań taśmą klejącą, a zwracany produkt odeślij w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu.

Produkt wyślij na adres:

Sklep HappySki ul. Dąbska 18 d/LU 16 31-572 Kraków